
Toggl to profesjonalna aplikacja stworzona przez kilkunastoosobowe studio. Producenci chwalą się między innymi możliwością sprzężenia aplikacji z Asana oraz wieloma innymi o których też wcześniej nie czytałem.
Główną zaletą produktu jest oczywiście możliwość zliczania czasu poświęconego na projekty oraz na klientów i grupowanie tych czasów a w wersji zaawansowanej (płatnej 5$/miesiąc) także śledzenia kosztów usługi. Dodatkowo aplikacja umożliwia pracę nad jednym projektem kilku osobom, co jest wymarzoną sytuacją dla niewielkiego studia interaktywnego.
Najbogatsza wersja toggl - płatna aż 49$ / miesiąc pozwala na ustalenie harmonogramu pracy - np. w sytuacji, gdy mamy goniące nas terminy, a pracownicy są leniwi to dzięki temu programowi szef zarządzający projektem powinien to odkryć i odpowiednio posterować pracownikami, aby np. nie grali w tej chwili w Counter Strike'a.
Jako, że nie mam firmy, to korzystam póki co jeszcze z produktu darmowego. Wersja ta jest mocno okrojona i pozwala mi w zasadzie jedynie na ręczne dodawanie (np. za pomocą takiego wynalazku jak kalkulator) sumy czasu poświęconego na projekt.
0 komentarze