Profesjonalny Hosting

Proste przekierowanie 301 w HTML

Dziś potrzebowałem przekierować ruch z dwóch starych stron na nowe. Najpierw chciałem to zrobić za pomocą PHP, ale mam serwer bez obsługi PHP. Więc odpada. Miałem dwie opcje: poszukać jak to zrobić w HTML lub zrobić to za pomocą nieznanego mi mod_rewrite. Nie miałem wyboru.

W pliku HTML wystarczy wpisanie jednej linijki kodu, który wygląda następująco:

<meta equiv="REFRESH" content="x; url=http://www.twoja-domena.tld/">
gdzie:
x jest ilością sekund, po których nastąpi przekierowanie.
tld - rozszerzenie domeny, np. .pl




dodajdo.com

czwartek, 12 lutego 2009

3 komentarze

  1. Anonimowy Says:
  2. Są przekierowania "dobre" i są przekierowania "złe". Niestety te nalezy do tych "złych" których Google nie toleruje...

     
  3. Anonimowy Says:
  4. swiete slowa to wybitnie ZŁE przekierowanie...

    ale czy istnieje dobra alternatywa dla html?

     
  5. Unknown Says:
  6. Dziś stosuje się powszechnie mod_rewrite i wcale nie jest on taki trudny.

     
Profesjonalny Hosting

Najnowsze