Profesjonalny Hosting

Jak wstawić reklamy na bloga?

Jak wstawić reklamy AdSense w treści Bloggera (lub Blogspot )

?

System skórek Bloggera ma jedną zasadniczą wadę. Nie będę się wgłębiał zbyt w jej technologiczne aspekty, napiszę krótko: wklejony kod reklamy AdSense w treść posta nie wyświetli jej nam. Dlaczego? (to postanowiłem pominąć przecież)


Przykład






Powyżej znajduje się wklejony kod AdSense - nie widać tam reklamy, prawda?

Dzieje się to z całkiem prostej przyczyny. Blogger zamienia w trybie edycji HTML wszystkie przejścia do nowego wiersza na znaczniki
(który robi przejścia do nowego wiersza w HTMLu), aby we wpisie tekst był sformatowany tak, jak w edytorze. Chyba, że wyłączysz to ustawieniach… Jeśli więc wkleimy w tym trybie do posta kod jednostki reklamowej, zostanie on “zaśmiecony” tymi znacznikami. I reklama nie będzie się wyświetlać.

autor: Krzysztof Lis

Robiąc zgodnie z jego radami skasowałem wszystko co było ujęte w komentarze i przez to straciłem wpływ na wygląd reklamy. Poniżej ujrzycie ujarzmioną komendą float:right reklamę typu Wysoki Wieżowiec AdSense.



Nie jest źle, ale są dwie rzeczy:
  1. Skąd Google teraz wie, że to moja reklama?
  2. Nie mam żadnego wpływu na jej wygląd


Jeśli myślicie, że wstawienie kodu reklamy AdSense w szablon bloga wyświetli wam reklamę to jesteście w takim samym błędzie w jakim byłem ja. No, ale da się to zrobić, wystarczy tylko poszukać.



dodajdo.com

wtorek, 24 lutego 2009

1 Responses to Jak wstawić reklamy na bloga?

  1. kokolino Says:
  2. pomocny artykuł, dzięki

     
Profesjonalny Hosting

Najnowsze