Profesjonalny Hosting

Uzależniłem się od Blogfrog

Uzależniłem się od BlogFroga. Codziennie sprawdzam jaką notę otrzymały moje newsy. Robię tak odkąd zainstalowałem to cholerstwo. I teraz odkryłem jak łatwo zostałem zmanipulowany. O cholera!

Spójrzcie na blog Antyweba - prawie milion odsłon, 4 tysiące subskrbentów i co? Ocena bloga | frogrank: 27. I rację miał Hazan, że ten system jest jakiś z dupy wzięty. Myślałem, że od razu skasuję Blogfroga, ale z drugiej strony poczekam, może jeśli będę się łapać podglądaniu statystyk to wywalę. Narazie Blogroll przypomina poziomem Bloxa i w rzeczy samej, na drugiej pozycji jest blog na Blox.pl.

Nie wiem na jakiej zasadzie działa ocena w Blogfrogu, ale że też mi nie przyszło na myśl, że skoro blog o C. Ronaldo 7 jest najlepszym blogiem wg tego skomplikowanego skryptu, to że poczytność Blogfroga pochodzi głównie od nastoletnich fanek CR7 i jego 7-letnich naśladowców.


sobota, 3 stycznia 2009
Profesjonalny Hosting

Najnowsze