Profesjonalny Hosting

Dobry darmowy hosting bez reklam to mit

Obalam mit. Coś takiego, jak dobry darmowy hosting bez reklam nie istnieje i nie ma prawa bytu. Ostatnia twierdza darmowego hostingu w kraju upadła. Pakiet OVH 60Free nie istnieje od dobrego pół roku, a mnie się nie udało niestety znaleźć żadnego substytutu.

Jeśli szukacie darmowego hostingu bez reklam, za to z PHP i MySQL to jesteście skazani na porażkę. Ten byt nie istnieje. Nie ważne czy trzba Wam 5, 50 czy 500MB. Takiego serwisu nie ma i już. A jak są to tylko dla upartych, którzy mają tyle czasu i chęci, by pogrzebać w sieci lepiej niż ja.

Jak chciałem zainstalować skrypt Drupal na jakimś darmowym serwerze (najlepiej, żeby był bez reklam to się nie udało. 4 dni mi zajęło dojście do tych wniosków, więc proszę o rozwagę. Takie serwisy jak Unl.pl Szu.pl, Ziddio.pl, pgd.pl freehost.pl po prostu nie wspierają absolutnie zaawansowanych rozwiązań.

Teraz zrobiłem swoją instalację na hostingu CBA.pl i wszystko git. Panel jest przejrzysty, czysty i przyjemny. Użyteczność czy tam przyjazność jest na wysokim poziomie. Nic dziwnego, że CBA jest na frazę darmowy hosting numerem dwa w kraju. Wyżej jest jedynie ósemka, ale odkąd miałem stronę w Ósemce, na której pojawiały się ekspansywne, natrętne wyskakujące reklamy w oknach (nie, wtedy nie było jeszcze reklamy IPLA) to ja dziękuję z ich usług. Nienawidzę nachalnej formy reklamy. Zwykły baner jest za to do przyjęcia. Jak ktoś chce ją też wyłączyć bo nie lubi reklam (czyt. jest pasożytem) to FAQ CBA ma to świetną odpowiedź na ten temat: ...nie lubimy płacić za hosting. Dziękuję.

Ciekawe czasy.


wtorek, 6 stycznia 2009

2 komentarze

  1. Milimetr Says:
  2. Darmowy i bez reklam, zagraniczny.
    Więcej info na stronie
    http://000webhost.com

     
  3. Unknown Says:
  4. Słyszałem, że na tym hostingu często są pady bazy danych, więc go też nie polecam.

     
Profesjonalny Hosting

Najnowsze