Profesjonalny Hosting

Jak trafić na stronę główną Wykop.pl

Przez Wykop.pl codziennie przewija się kilka tysięcy użytkowników a moderacja w nim teoretycznie nieistnieje. Praktycznie jednak, rolę moderatorów pełnią sami użytkownicy, którzy mogą oceniać Znaleziska pozytywnie (wykopać) lub negatywnie (zakopać).

Kto chce trafić na Główną i dlaczego to takie trudne





Spamerzy chcą tam dodawać na Wykop reklamy swoich produktów, swojego bloga, swojej strony. Liczą przede wszystkim na zwiększenie ruchu, rozpoznawalności oraz przypływów z reklam. Tymczasem Wykopu dzielnie bronią jego użytkownicy, którzy bezbłędnie rozpoznają wszelkie próby spamu, mają zainstalowanego AdBlocka i potrafią korzystać z opcji Zakop. W tej atmosferze ciągłej walki ciężko jest, by dodawana informacja nie została zakopana, a jeszcze ciężej jest posłać ją na stronę główną. Mnie się udało, dwa razy! W tym poście dzielę się moimi doświadczeniami...

Jak trafić na Główną


Jeśli chcesz trafić na główną, to musisz mieć ciekawy content. Najlepsze są materiały... uwaga, tu zaskoczenie - ciekawe! Taki był mój pierwszy Wykop: http://www.wykop.pl/link/132342/najbardziej-kosmiczne-miejsce-na-ziemi Tak naprawdę informację tę znalazłem na pierwszej stronie Digg.com i wrzuciłem na Wykop.pl Trochę mnie zjechali za słaby opis, ale w chwili ekstazy nie udało mnie się wymyślić nic lepszego. Reasumując, najprostszym sposobem znalezenie się na Głównej Wykop.pl jest zajumanie pierwszej strony Digg.com

Drugi Wykop to był Wykop o życiu. Prosta sytuacja pokazująca absurd w naszym kraju. Rzecz miała związek z dużymi pieniędzmi, a Znalezisko zostało tak napisane, by - zrobić z siebie ofiarę. Dodatkowo, rzecz ta dotyczy milionów Polaków, a dokładnie - każdego obywatela. Ponieważ nie posiadam tematycznej strony, na której pisałbym o takich sprawach postanowiłem założyć bloga w najszybszym serwisie blogowym, czyli na Blogspot.com. Na nim dokładnie opisałem swoje doświadczenie. Starałem się przy tym pisać dowcipnie, a na końcu absurdu zamieściłem absurdalną puentę. Dodałem też kilka powiązanych linków i zamieściłem tematyczny obrazek. Wcześniej postarałem się o odpowiedni dobór skórki, która dobrze wyglądałaby w każdej rozdzielczości. Wykopowicze mają wbudowane w mózg systemy do wykrywania reklam. Normalnie z 1000uu otrzymuje się ~1% kliknięc. Od Wykopowiczy otrzymacie 0%. Dodatkowo istnieje szansa, że Wasz blog zostanie uznany za spam i zakończy karierę przedwcześnie. :>

I tak oto powstało Znalezisko, które trafiło na Główną zdobywając 340 głosów.

Oto ono: blog http://idiocirp.blogspot.com/

Podsumowanie



Jeśli chcesz trafić na Stronę Główną Wykop.pl, to:
- wykorzystaj informację, która już gdzieś odniosła sukces
- pisz o czymś absurdalnym i niecodziennym;
- pisz o pieniądzach, o dużych pieniądzach
- zrób z siebie ofiarę, niech inni poczują się mentorami
- pisz o czymś co dotyczy dużej ilości osób
- pisz z humorem
- opublikuj to na specjalnie spreparowanej stronie

Na Koniec


Na Główną próbowali trafić Krzysztof Lis oraz kolega z SEOblogowanie.pl Kolegom proponuję spróbować ponownie :)

wtorek, 8 września 2009
Profesjonalny Hosting

Najnowsze