Profesjonalny Hosting

Czy opłaca się dodawać do moderowanych katalogów?

Przymierzam się do masowego katalogowania paru moich stronek. Wczoraj zrobiłem sobie rozpiskę zapleczy, zrobiłem schematy linkowania i jednego tylko nie wiem. Czy opłaca się dodawać do katalogów moderowanych?

Często jest tak, że te moderowane mają faktycznie wysoką jakość wpisów, ale poza tym właściwie nie ma niczego, w czym byłyby lepsze. Fakt: są zadbane. Czy to gwarantuje, że wpis zostanie zaindeksowany?

Pytam, bo w moim schemacie linkowania jest fragment o linkowaniu wpisów w katalogach, ale skąd ja mam wiedzieć, czy wpis został przyjęty czy odrzucony? Co najmniej połowa katalogów nie przysyła żadnego info, więc co mi pozostaje? Chyba metoda testowania każdego katalogu z osobna?

Czarę goryczy przelał dzisiejszy post na PiO, w którym ktoś zapytał, czy da się automatycznie dopuścić 700 wpisów do katalogu, bo nie chce mu się/nie ma czasu moderować.


Czy opłaca się dodawać do moderowanych katalogów?

czwartek, 24 września 2009

1 Responses to Czy opłaca się dodawać do moderowanych katalogów?

  1. shpyo Says:
  2. Moderowanymi katalogami osiągnąłem top4 na hasło "dowcipy" ;) Jak przerwiesz proces katalogowania... to stracisz wysokie pozycje

     
Profesjonalny Hosting

Najnowsze