Profesjonalny Hosting

AboutUs, czyli czasem warto się dzielić

AboutUs.Org odnalazłem przez przypadek w trakcie mojego zwykłego kopania w sieci. W pierwszym momencie wydawało mi się, że strona posiada jakieś niebywałe informacje na temat domen. Wpisałem więc przykładową domenę i zobaczyłem coś, co w pierwszej chwili wyglądało na ...katalog! Konkretnie chodzi tutaj o to, że wczytano title, opis, słowa kluczowe i miniaturkę mojej strony. Z jedną różnicą, że każde słowo kluczowe zostało przetworzone z automatu na linka :) Od razu oczywiście kliknąłem...

Co się okazało, nie były to zwykłe tagi, lecz automat przetworzył słowa kluczowe zaczerpnięte z mojej strony na kategorie. Niby serwis Web 2.0 a jednak jakiś inny. Już myślałem, że jakiś geniusz przerobił Scuttle gdy wtem ujrzałem button edit wiki. Nie jest więc co żaden katalog, scuttle, autorski skrypt, lecz przerobiona Wikipedia?? Niemożliwe, gdyż dokładnie pamiętam - dziś po raz pierwszy widziałem kopię Wikipedii na domenie jakiegoś pozycjonera. Myśląc, że edytuję czyjąś kopię Wikipedii wrzuciłem na główną stronę Wolnej Encyklopedi słowo k###a (pewnie już mam bana). Wracając do tematu, nie chciałem wierzyć, że to może być ten sam skrypt, ale ujrzałem coś, co mi przypomniał czasy gry w Neverwinter Nights, gdy przesiadywałem na stronie Wiki tej gry i widziałem tam coś takiego. Ktoś postawił tam Wiki! Eureka ;p

Ach, i żebym pamiętał MIAŁEM TYLKO KUPIĆ DOMENĘ NA ZAPLECZE!!!!!!!!!!

niedziela, 21 grudnia 2008
Profesjonalny Hosting

Najnowsze