Profesjonalny Hosting

Toogl - aplikacja do zarządzania czasem pracy zdalnej

Jako, że powróciłem do pracy jako freelancer toteż potrzebowałem jakąś super aplikację do zarządzania czasem. Aplikacja taka w swoim założeniu miałaby śledzić czas pracy nad wykonywaną przeze mnie obecnie stroną WWW i w przyszłości dać mi rozeznanie plus i minus dotyczące mojej własnej wartości i pozwolić mi oszacować wartość każdej przepracowanej przeze mnie minuty. Mój wybór padł na aplikację toggl.

Toggl to profesjonalna aplikacja stworzona przez kilkunastoosobowe studio. Producenci chwalą się między innymi możliwością sprzężenia aplikacji z Asana oraz wieloma innymi o których też wcześniej nie czytałem. 

Główną zaletą produktu jest oczywiście możliwość zliczania czasu poświęconego na projekty oraz na klientów i grupowanie tych czasów a w wersji zaawansowanej (płatnej 5$/miesiąc) także śledzenia kosztów usługi. Dodatkowo aplikacja umożliwia pracę nad jednym projektem kilku osobom, co jest wymarzoną sytuacją dla niewielkiego studia interaktywnego. 

Najbogatsza wersja toggl - płatna aż 49$ / miesiąc pozwala na ustalenie harmonogramu pracy - np. w sytuacji, gdy mamy goniące nas terminy, a pracownicy są leniwi to dzięki temu programowi szef zarządzający projektem powinien to odkryć i odpowiednio posterować pracownikami, aby np. nie grali w tej chwili w Counter Strike'a. 

Jako, że nie mam firmy, to korzystam póki co jeszcze z produktu darmowego. Wersja ta jest mocno okrojona i pozwala mi w zasadzie jedynie na ręczne dodawanie (np. za pomocą takiego wynalazku jak kalkulator) sumy czasu poświęconego na projekt. 

poniedziałek, 2 listopada 2015
Profesjonalny Hosting

Najnowsze