Profesjonalny Hosting

Stolik / buirko pod komputer PC z regulowaną wysokością

Dziś nieco czasu poświęciłem na wyszukiwanie sobie biurka / stolika pod komputer. Moje obecne biurko jest zbyt niskie. Mam 190 cm wzrostu i chcąc zachować zalecane kąty proste pomiędzy przedramieniem i ramieniem a także pomiędzy częścią udową i łydkową nóg moje biurko powinno być wyższe.


Mój niemalże idealny stolik pod komputer znalazłem w firmie Furnet - nazwa jakby zaczerpnięta z języka niemieckiego ;) Przykładowo taki model STOK 53/120 posiada regulację wysokości blatu oraz również regulowaną półkę pod monitor. Dodatkowo w zestawie znajduje się wysuwana półka pod klawiaturę o szerokości 51 cm. Niestety, ale sama myszka musi leżeć na blacie, co uważam za mniej ergonomiczne rozwiązanie. Jednakże stolik, o którym piszę posiada aż 120 cm szerokości, więc wysuwaną dolną półkę można by więc użyć jako półkę na notatnik lub książkę a klawiaturę oraz mysz położyć na blacie stołu. Znajdziemy się wówczas w odległości ponad 45 cm od monitora, co nie jest jeszcze sytuacją idealną, ale już całkiem dobrą, wręcz bardzo dobrą. 

Więcej na temat stolika pod komputer Furnet STOK 53/120 znajdziecie na stronie http://krzesla-i-fotele.com.pl/stolik-komputerowy-stok-53120-p-349.html?osCsid=3dd0874bb3b01dbcfa9c57bb1bbe0160
Cena 529,- PLN Drogo, ale według mnie nie warto oszczędzać na czymś tak pratycznym.

4 komentarze

  1. piotr Says:
  2. Niestety my jesteśmy jeszcze za murzynami. Chcąc zamówić biurko z regulowaną wysokością (z silniczkiem)
    trzeba czekać na realizacje koło miesiąca czasu (z niemiec sprowadzają) a ceny są kosmiczne. W innych krajach są one standardem w biurach.

     
  3. FoldPage Says:
  4. Ja się ostatnio nieźle naszukałam biurka. Czegoś solidnego, drewnianego, z dużym blatem, sporą ilością schowków.
    Padło ostatecznie na Ikea Hemnes. Moim zdaniem ciężko o coś lepszego w tej cenie, chociaż jakość drewna mogłaby być ciut lepsza.

     
  5. Łukasz Says:
  6. Znajomy robi na zamówienie takie biurka do firm w Krakowie. Ceny nie są tanie bo same mechanizmy kosztują kupę kasy. Przeważnie w 2 tygodnie są dostępne z czego 7-10 dni czeka się na dostawę mechanizmów od producenta.

    Problemem nie jest brak tego tupu ofert, raczej brak zainteresowania ze strony pracodawców, żeby zainwestować w miejsce pracy pracownika

     
  7. Intuicja Says:
  8. Kiedyś korzystałem z tego biurka, fakt jest praktyczne pod względem wysokości, ale ma jeden minus jest strasznie małe :(

     
Profesjonalny Hosting

Najnowsze