Profesjonalny Hosting

LinkMe - to ma być ten najleszy system linków stałych?

Jakiś czas temu zarejestrowałem się w systemie SWL LinkeMe i dodałem do niego swoją stronę. Uzyskałem za nią 138 punktów. Przydzieliłem linki i zapomniałem o systemie.

Dziś postanowiłem gdzieś dodać moje strony. Jako, że ze względu na site (5-8) w StatLink ich nie przyjęli, to musiałem iść z nimi gdzie indziej. Naturalnie wybrałem LinkMe Elite jako system ogólnie uważany za nr 2 wśród systemów stałych.  Sprawdziłem stan konta w systemie i tutaj niespodzianka. Strona generuje punkty, ale linków nie wyświetla. Jakby tego było nie dość, to jeszcze mam w systemie przydzielonych linków za około 300 punktów! Inaczej mówiąc, stan konta nie zgadza się. To tak jakby otrzmał od użytkowników LinkMe bonus 200%. Dzięki!

W tym momencie postanowiłem zweryfikować, czy system żyje i przejrzałem linki, które mi przydzielono na innych stronach. To jest akurat dobre, że mogę sobie sam zweryfikować gdzie są one przydzielone. Niestety linki okazały się tragiczne. Na 25 przyznanych linków do użytku pozostawiłbym 7, ale tutaj kolejna niespodzianka. Moja czarna lista jest pełna! No tak, ograniczenie czarnej listy do 15 stron czy tam linków to faktycznie żadna czarna lista. Brakuje mi też znanej z innych systemów (StatLink, LiveLink, SEOMatik) funkcjonalności do sprawdzenia site strony z moim linkiem.

Na koniec, pomimo tego, iż system Elite deklaruje, że nie przyjmują spamu, to wszelkiego rodzaju wikipedie, agregatory RSS i inne spamy świetnie się trzymają. Nie polecam tego systemu, zdecydowanie go odradzam!

P.S. EliteLink to bliźniaczy system LinkMe Elite, ale z zasady inny. W praktyce jest taki sam - nie działa, po prostu!

+

  • podział stron na słabe (Slim) i mocne (Elite)
  • podgląd przydzielonych linków
  • opcja zgłoszenia stron nieregulaminowych do administratora systemu
-
  • system generuje puste punkty
  • w Elite zdarzają się typowe spamy
  • brak czarnej listy linków / stron
  • brak odnośnika do sprawdzania site strony z naszym linkiem 
  • słaba funkcjonalność 
Ocena końcowa: 33%
Zobacz: Recenzja Statlink 

wtorek, 6 października 2009
Profesjonalny Hosting

Najnowsze