Profesjonalny Hosting

Najlepsze polskie czcionki

W globalnej sieci jest dostępnych całe mnóstwo ciekawych i darmowych czcionek. Dzięki regule @font-face, która jest obecnie standardem W3C możesz załączyć każdą czcionkę w formacie .ttf oraz .otf do swojej strony WWW. Niestety bólem w tym wszystkim jest fakt, że znakomita większość zagranicznych projektantów podarowała sobie stworzenie polskich znaków diaktrycznych, a co za tym idzie, większość lansowanych za granicą czcionek jest nieprzydatna. Dlatego też postanowiłem napisać tego posta, aby może z jednej strony zachęcić do tworzenia polskich czcionek, a z drugiej strony pokazać, że Polacy nie gęsi i swoje czcionki mają.

Niestety, ale administratorom pewnego portalu, z którego podlinkowałem obrazki czcionek nie spodobał się fakt, że linkuje do ich serwisu i podmienili je na takie zawierające treści wobec mnie oszczercze. Szkoda, bo na wyselekcjonowanie obrazków poświęciłem trochę czasu, ale kilka kB transferu dla mojego serwisu okazało się zbyt dużą ceną za darmową reklamę. Pech. 

dodajdo.com

piątek, 7 sierpnia 2009
Profesjonalny Hosting

Najnowsze