Profesjonalny Hosting

Darmowe Pozycjonowanie (wymaga tylko czasu)

[objęte tajemnicą]

Dodano 24-04-2009

Postępując dokładnie zgodnie z powyższym opisem, wiadomość wrzuciłem na 22 portale i zapomniałem. Dziś rano otworzyłem sobie Anala i doznałem szoku. Odnotowałem kilka wejść na jedną frazę, co w przypadku tego blogu jest nienormalne. Postanowiłem więc spradzić sobie w Googlu moje miejsce i tu niespodzianka. Na 2 330 000 rezultatów wyszukiwania "Darmowe pozycjonowanie" ten wpis jest szóstym miejscu!


dodajdo.com

2 komentarze

  1. Takken Says:
  2. Ciekawy artykuł.

     
  3. Anonimowy Says:
  4. Nie wierzyłem w automaty, ale postanowiłem w końcu dać szanse jednemu... byłem pozytywnie zaskoczony efektami, które uzyskałem dzięki Adderowi. Naprawdę, świetna sprawa - top 10 w dwa miesiące - to chyba rzadkość.. Polecam wszystkim starającym się o wysoką pozycję w google!

     
Profesjonalny Hosting

Najnowsze