Profesjonalny Hosting

Siła SEO : Url a strona w rezultatach wyszukiwarki

darmowy hosting obrazkówNa prostym przykładzie zademonstruję państwu jak istotne może być seo w url-ach. Film "Prawie jak Tokyo Drift" znalazłem ongiś na YouTube. Wówczas zdecydowałem się go zamieścić na swojego blogspota. Mający prawie 125tys. wyświetleń, zaparkowany na silnej domenie YouTube film powinien być zdecydowanie na pierwszym miejscu rezultatów wyszukiwarki. Tymczasem okazuje się, że jest dopiero czwarty, przegoniony m.in. przez mojego bloga, który odnotowuje średnio <50>

Ku mojemu zdziwieniu odnotowałem, że spośród mających identyczną siłę SEO stron wyżej znalazł się film zamieszczony na Bloggerze, co mnie zaskoczyło.

Stało się tak ponieważ w jego url zawiera słowa kluczowe. Reszta praktycznie niczym się nie różni.

niedziela, 30 marca 2008
Profesjonalny Hosting

Najnowsze